Ett inlägg såhär på morgonkvisten..

Jamen precis, orkar inte skriva va som hänt sen ja skrev sist, så himla tröttsamt eftersom de va typ flera veckor sen sist ja skrev! :P Har liksom inte haft lust att skriva nått! Men nusååå..

Ja sitter vak och har jobbat sen 16.10 igår! Är trött och längtar bara hem till sängen... Jag har haft världens otur dom här senaste veckorna. Ja e bara sjuk efter sjuk.. har precis käkat klart en pencellin kur och har nu åkt på världens halsont och tandvärk :( Hela käften är för tysan igen svälld känns de som! Ett stort ORKA! Har gått på värktabletter hela dan igår o natta.. neeee ge mig sömn, o de är me dtsamma! Har ju bara snart 1timma kvar i skrivandes stund tills ja får gå hem o krypa ner under täcket i värmen.. taaaackar!

Ska ringa till swedbank sen idag när ja vaknar o boka ett möte om bostadslån :D De e dags nu att flytta ifrån min lägenhet till nått större o bättre! Och framför allt med ett riktigt KÖK! Fick ju fasttjänst nu så då kan man ju lika gärna köpa en lägenhet nu när räntorna är så låga! :D Men får se va dom säger o vad man hittar! På mån ska iaf ja o mammsen iväg på visning på min drömlägenhet, har hittat en som ja veeeerkligen vill ha! Snälla kan du inte bli min då? :D Man kan ju alltid drömma liksom .. ;)

I helgen blire toklungt, inte ett enda krogbesök för thess.. får vara nog nu! Ja lär kurera och ta hand om mig själv  :P Ska försöka me de som carro säger, inge festande förens jossans fest! Ja menar försöka dödar ju ingen! ;)


Joss & Thess i lördas

ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Carro Asp..

Weee. va stolt jag blir att du iallafall funderar på mitt förslag babe ! :) We can do it !

2009-03-13 @ 18:02:56
Postat av: inis



krya på dej vännen o lycka till med fastighetsletandet ;)

se till o pallra dej te en fika o storstan snart//ina

2009-03-18 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0