Graaaaattis thess! :D

Ja man tackar! Då var man 20 vintrar då :P haha! Tiden bara rinner iväg för tusan! Om 16år är jag 36, haha ojoj!
Vi hade kalas idag ute i säljemar me lite släkt o ninnsan o joss såklart! Jag jobbar ju idag/morron så de fick bli en dag tidigare! :P Då säger Pappa, jaaa nu kommer åren bara rulla iväg! Snacka om panik, nu sitter jag här och imorron är jag en tant på 40 :P Huuuua mig! Neeee de gäller verkligen att man tar vara på livet, och Living theee dreeaaam, Wooooho! :P Hur känns det att man ska behöva jobba på sin 20års dag då? Sådär måste ja erkänna men vafan på lörda smäller de ju ;) Vi blir ett ganska stort gäng som ska ut o käka o dricka till :D ska bli skööjj!

Från en sak till en annan, dessa tankar emma! Vafan har vi sagt om dom?? :P Det skulle ju bara vara pepp och inte fundera så mkt på allt! Det mår man aldrig bra av, men trökigt nog så har de kvinnliga könet en tendens till de! Fundera och anilysera, om ALLT!  "aaa men han sa att han ville träffa mig" då har man på några sek gått egenom en heeeel radda olika tankar och tolkningar! Vafaaaaaan skääärp dig, kanske bara e så att han vill träffa dig, de behöver inte betyda att han vill gifta sig och leva resten av sitt liv me dig! :P haha! eller att han skriver ett mess, jahaaaa varför skrev han sådå?? vad mennar han me de?? vad stram han är?? vad beror de på?? Äääähh orka vara tjej! ibland önskar man att man tänkte och va som de motsatta könet!
Haha okey ja vet inte varför ja skrev de här men,  inte direkt riktat till mig själv, men ändå de e så typiskt, vi flesta har nog vart me om dom där tankarna nån gång :P


Neeee nu äre sleeep tajm! Imorron blir de en födelsedags fika me mina älsklingar!

Pusss påer ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis raring : )



KRAM

2009-01-28 @ 15:30:09
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: emma

Ah ja veeeeeeeet! Men det går ju liksom inte att låta bli :O :P



Men just nu känner ja inge depp, bara pepp ;D

Har inte tänkt att känna depp nå mer heller! hihi!

Tagga tagga tagga! puss

2009-01-28 @ 17:51:03
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: ida

GRaaaattis tessen. !! Hoppas du haft en kalas dag, snart är de min tur :P Pussookram Idaahoo

2009-01-28 @ 21:54:42
Postat av: Elina

hej darliing ;)



GRATTiS GRATTis GRATTiS STooooora tjejen!

shiiit, du blir mega storing ;) 20åår!

det Går FORT!



Synd synd synd att jag inte kan va me på lördag :(

HuHuHuuuu. Ha så roligt pinglan, det är du vääärd!

Massa krams 20-åringen ;) -smack smack!

2009-01-28 @ 23:03:09
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej älsko! Förlåt att jag inte var in igår men det får bli ett grattis lite sent :D



Hoppas det var en toppendag! ;P

pössen!

2009-01-29 @ 12:03:35
URL: http://johannalewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0