Ge mig sommar och kääärlek!

mmm Fy tusan vad ja längtar efter sommarn nuu, är så himla trött på de här förbannade slask vädret! Vilken idiot vare som bestämmde att vi skulle ha 4 årstider?? De hade ju vart enklare med en, eller hur? Visst de kan ju va mysigt med vinter också, åka lite skidor, mysa framför en brasa! Ähh vem försöker ja lura, åka skidor kommer man aldrig sig för att göra! Mysa framför en brasa, jahaaa? Vem står för brasan? Å sen då lär de ju finnas en person att mysa me också, om man inte på något sjukt sätt tycker att de bästa är att mysa med sig sj? :P Ähhh SOMMAR, geee mig!
Trött på detta nu..

Ja bara läängtar läängtar läängtar till GC, men den som väntar på något gott väntar ju ALLTID förlänge! Ge mig februari nuuu.. och helst runt den 14-16 :D

Just det bara en vecka kvar till my BIG day! Men ska ja vara ärligt så känns de inte nå spec, 20, so what? :P
 
Haha som avslut en väldigt gammal bild på mig o jossan ;)



Höööööööööörs dååå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0