För att Thess är kass..

Å som jag är! På många punkter, vi kan ju börja me helgen! Satt vi o snacka o diskutera o besstämde att i helgen ska de fan bli vitt! Vi skulle köra lite skriller o grejjer imorron, men då får ju Frida o Malin för sig att dom ska komma hem den här helgen o inte säga till nån, alltså skit kul att dom e hemma verkligen!! :D men hur blev de me thess vita helg dårå? Jo klappslut! :P Bara langa fram bärsen i morron ;) För då kör vi :P de var kass nr1, kass nr 2 de är att hur kan ja vara så jävla kass och tänka efter efteråt! Jag är ingen hjärtlös person som vissa och kan inte bara göra saker o sen bara koppla bort de! Att ja aldrig lär mig! Ja ska sluta gå tillbaka till gammalt groll, gå vidare o se frammåt! pepp pepp ;P haha!
Finns många fler punkter men de skiter ja i! För att jag ska åka till Gran Canaria!!! Oh yes :D fy fan va skönt de ska bli! Jag jossan ante o fägga drar iväg en vecka till förhoppningsvis sooool :D Skulle egentligen åkt själv ner till johanna men nu fick ja bästa sällskapet ;)




Myyyyysigt ;)

Nu äre jobb!

Hööööööörs heej!

Kommentarer
Postat av: Robert

vi kommer att ha det ganska så nice, bästis :p

2009-01-09 @ 17:14:18
Postat av: Anonym

mysiiit ni ska ha det då. Jag är inte ett dugg avis sörru ;(



Ja ska åka sen i mars, när eran brunhet har försvunnit. Å då ska ja komma hem å va brunare än brunast! Mohahaha!



Känn pepp Thess!

2009-01-09 @ 19:45:17
Postat av: emma

Ah för det var ja som skrev...!

2009-01-09 @ 19:45:45
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Geeee mig sooool nu liksom :D Thess o råååbert på en sandstrand med en fräääääsch drink liksom!! :D eller vad sägeru rååbert? :D Emma: Haha jahaaaaaa, men känn att de e lååångt dit duuu ;) emmso nu får du allt ta å leta på mina favvo glajjor för snart ska de på ;)

2009-01-11 @ 13:02:58
Postat av: Ante

GC here we come! =)

2009-01-12 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0