Since you been gone..

Jaaaaaaa jag vet att de e kass uppdate men ja orkar inte :P Blogga har blivit mer ett måste en att man vill :P
Men ja ska skärpa mig, försöka iaf ;)

Det händer inte så mkt kul just nu! Carro o thess springer på krogen hela tiden, då vi inte myser framför tvn :P
Jag vill ha vår nu, så jäkla trött på den här snön o kylan. Vintern har kännts så himla lång i år, man ser inget slut på den! Jag vill kunna ha vårkläder o solbrillor, å sitta o ta en kaffe i solen på nått café! Feeeeel derå? Längtar till sthlm också, saknar alla mina vänner där! Men jag och joss kommer ner i början av mars!! De ska bli niice :)

Cajjo har också gjort om mitt hår! Såå himla skönt, tack baabe! Vi färgade om till en liten röd/brun färg och satt i ny bra hårförlägning med bränn metoden :D Jeeeeeej!


Just de ja, de blev inge GC för mig o roobert :( Ja säger bara Jävla ticket å jävla skolbarn som ska ha nått fjantigt lov för sig! Vi satt på arlanda i över 24tim, inte okey! Mer än så tänker ja inte skriva om de, så de så! Får bli en resa lite senare istället!

Imorrn blire en fika me favvo cajjo, och sen ska ja bara njuta av min Lediga daag! :)


Våran lilla "semester" på arlanda!







Hööööööööööööööööörs dåå!





Graaaaaaaaatttis älsklings Joss som har vart så duktig o tagit körkortet!! :D Creed till dig!


Kommentarer
Postat av: jossan

thank you honey <3

2009-02-23 @ 21:41:19
Postat av: Lewin

Hey babe! Jag vill ha dig här nere NU!!!!! :D nu är det jätte fint väder och jag har hemlängtan om ingen kommer snart :)

Vad har du för dig där hemma? tar hant om alla gamlingar nu hoppas jag, sjunger lite för dom och så ;P

pussiasar i massor!

2009-02-28 @ 22:24:25
URL: http://johannalewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0