Det är som det är, och så är det!

Ja är så jävla kass på att uppdatera, men nu har ja faktiskt inte haft tid eller ork! Mkt har hänt! Måste bara börja och tacka mina underbara vänner som gjorde firandet av min födelsedag till en käääänon kväll :D! Hade de så jäkla nice! Först lurade dom iväg mig på massage, Fattade ingenting när dom körde upp till sjukhuset och gick in på cancer avdelningen, trodde dom skulle ge mig en mamografi eller nått, skit rädd ! :P Men de var kanon skönt och gjorde faktsikt ont också! Rygg nacke och ansikte, var så jävla mjuk i kroppen efteråt! Det behövde jaag :P Sen blev de bastu med fruktbricka, sen ner till helteneklt och sen till ninnsan för present öppning och till slut avslutades kvällen på goya! Underbart ;) TACK! Bilder kommer sen när jossan fått lite eld i baken och lagt in dom :P

Vad har hänt mer då? Jo thess har vart på gröna butiken LAGLIGT :D Haha! hur de gick vill jag inte prata om ;)

Sen så har jossan och ante bestämt sig för att inte följa me till GC och de e ju inge roligt! Men jag och rååbert åker själva iaf. Och visst ska väl vi klara oss vännen? Thess o råååbert med en sommardrink på GC!! ;) Snart en vecka kvar bara! Läängtar! Kanske man kan få lite färg?

Imorgon ska man jobba gris passet, 07.00-21.10! Fyy faeen, ser verkligen inte framemot att vakna imorron bitti! :( Men sen blire till att sippa nån kall o varva ner lite, kan bli fint ;)

Nu ska man ta o krypa ner i sängen alldeles ensaam :/
Men men, vi hörs väl när vi hörs o ses när vi ses!
 pyss




TÖRSTIGA JÄVEL! :P

Kommentarer
Postat av: jossan

nu behövs faktist ett inlägg!!

2009-02-16 @ 00:10:30
Postat av: Emma

Det här med att uppdatera!!!! KASS ;)

2009-02-22 @ 16:08:23
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0