Då var det över..

Jaha då var julen över igen! Och snart är det nytt år! Julafton var mysig, var ute i säljemar med familjen och morfar o farfar! Men jag måste säga att man tappat den där "berömda" julkänslan! Julen känns som vilken dag som helst, jag antar att man har blivit vuxen kanske :P Julaftons kvällen avslutades me att ja o carro drog ut på krogas, det var faktikt skit roligt ute, mkt folk o bra stämmning! :D De lär vi göra om nästa år ;) eller vad sägeru cajjooo?

Juldagen var däremot sämre, hade taggat som fan! Vi var först ute på brända, hade bokat bord för 15pers, det var faktiskt trevligt som tusan men sen när vi drog oss ut mot tofta blev man mäkta besviken! Fyyyyy faaaan vad folk de var!! De var ju kaos iår igen, man kunde inte ens gå ju! ORKA! Så vi sket i de där stället och drog in till stan igen till goya! Där vare drag men ändå så man kunde röra sig iaf!!  så de lyfte upp kvällen lite igen! ;) Och på juldan ska de ju självklart vara efterfest! Så vi drog till Runald och där satt vi i badet hela kvällen, grymt mysit :D Men den som passade på att sno åt sig min klocka medans vi var där kan ju vänligen vara snäll o lämna tillbaka den?? Inte OKEY!!

Efter jobbet idag så gick jag och fatima på bio, TWILIGHT! Jag säger bara, herre min gud, Im in love!! De var den bästa filmen jag sett på länge! Men man tappade lite tron på kärlek! Hur ska någon kunna mäta sig upp till den kärleken?? Haha så grabbar släng er i väggen, I want EDWARD! Fy fan vilken snubbe! Jag rekomenderar starkt er att gå å se den! Nu väntar man bara på tvåan!! GE MIG!





Kääärlek på hög nivå ;)


Imorron är man ledig då hoppas ja på en trip till sthlm! :D Skulle va härligt!


Hööööörs dåå!!

Kommentarer
Postat av: Jacob

ja har tänkt se den filmen as länge.. får väl göra d då hah =p

Postat av: Therese

Det gör du rätt i kan ja säga! :D

2008-12-28 @ 23:48:55
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-28 @ 23:52:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0