Sthlm i mitt hjääärta!

ja då var man i sthlm igen då! Känns skönt att komma bort lite! träffa farmor o perra, var ju ett tag sen nu! Vi har käkat spelat spel och kikat på en 15år gammal video när famor fyllde 50!!! :P haha då var man inte gammal du! Men ack att man redan då fiskade efter uppmärksamhet ALL the time!! :P haha! "camilla kolla när jag trollar" stog jag och upprepade mig en sisådär 15 gr och snurrade på en lucka i köket, men de var tydligen ingen som var intresserad av att titta på mig ;) haha! stackars lilla jag ;)

Imorron blir de till att gå upp tidigt, ska ut o göra stan tänkte ja! Sen hoppas ja på att träffa lite klasskompisar också, skulle va kul :D




En annan liten som blivit stor


Melwin liten                                                 Melwin stor



God natt på er ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Du måste mata Melwin !!

Se så smal han är nu när han är stor jämfört med liten.. stackars Melle. Jag tror han visst vill komma och bli matad av gudmor Asplund ;) Se på Harry, haha!

2008-12-30 @ 20:22:23
URL: http://carolinea.blogg.se/
Postat av: Emma

nu vare dålig update gumman!!! Va ska du gö hela helgen?!

2009-01-03 @ 00:25:54
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0