För att ja har världens bästa föräldrar! :D

haha shit va dom lurade mig i fredas, ja trodde ju att ja o mor skulle ut o käka lite på helt enkelt bara men när jag o mamma kommer utanför dörrn och ska gå står pappa utanför me bilen?? mamma säger att han ska skjussa oss dit men bilen går inte till helt enkelt utan stannar vid läkerol aréna , å ja ba " ska vi på hockey match"? haha! Men de var ju jöback! Mamma o pappa hade betalat och fixat bord på terassen men tre rätters middag o allt! Vi satt kääänon och kikade på peter! ÅÅ han e ju såååå grym! Man TACKAR :D
Klockren kväll! Med en utgång på slick efter! :)

Igår sprang ja o ninnsan o inhandlade julklappar, har bara två kvar nu och dom ska fixas tomorrow :) Sen drog vi till kastvallen och kollade på team 86 återträff, gamla ik huge där brosan spelade hade samlats ihop igen och körde match mot varann, o fader var dommare! Vilken syn :P haha! Sen drog ja mig till carro o drack lite gott o sen vart de utgång som vanligt! Nu får de snart vara nog me dessa utgångar, frågan är bara när? :P

Idag har ja bara legat i sängen hela dagen tills de var dags att jobba! Var egentligen ledig men tog på mig extra!

Nu blire sängläge framför heartbreak hotel!!






höööööööööörs då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0